.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه روزهای پرترافیک در محورهای شمال
رئیس پلیس راه مازندران گفت: عصر روز گذشته جاده‌های مازندران در مسیر خروجی پرترافیک شد که انتظار داریم امروز هم شاهد روزی پرترافیک دیگر در استان باشیم.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال  اظهار کرد: عصر روز گذشته جاده‌های مازندران در مسیر خروجی پرترافیک شد که انتظار داریم امروز هم شاهد روزی پرترافیک دیگر در استان باشیم.

 

وی افزود: از روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته جاده‌های استان با برداشت ممنوعیت سفر پرترافیک شد که این وضعیت کماکان ادامه دارد؛ به‌طوری‌که ۳۲ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید‌.

 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است، اضافه کرد: با توجه به شرایط فصلی احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان وجود دارد.

 

این مسؤول بیان کرد: تاکید پلیس باتوجه به این شرایط و همچنین وضعیت کرونایی در استان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران است.

 

قدمی در ارتباط با بازگشت اعمال ممنوعیت تردد در محورهای شمال، گفت: تا این لحظه دستورالعملی مبنی بر اعمال ممنوعیت تردد در محورهای مازندران ابلاغ نشده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.